tirsdag 30. november 2010

Jakten på det perfekte julekortet


Nå har vi vert i studio å tatt bilder til julekortet...det ble mange fine bilder. Eg hadde jo sett for meg dette bilde eg da,så da måtte lille Matheo lide for det. Eg durte bort på plantasjen å kjøpte denne lille sleden. Hadde eg tenkt litt lenger så hadde eg varmet sleden litt med en varmeflaske eller noe før vi skulle bruke den,men der ble han lagt på en iskald slede...for at eg sku få bildene mine. Men så snill som han er så klaget ikkje han :)Å det var nok godt å få på klær igjen...fant denne pepperkake drakten på Lindex,den bare måtte eg ha. Elin var også ute etter noen fine julebilder til årets julekort...se så skjønn nissegutt...









2 kommentarer:

  1. Det blei jo en del bra bilder :-)
    Må redigere de ferdig før du legger de ut hihi.
    Skjønne nissegutten til tante, gleder oss til dere kommer opp idag på baking.

    SvarSlett
  2. fine bilder da.... :o)
    -kjenner igjen de nisseluene til de litt større barna....hihi.... :o)

    SvarSlett