onsdag 26. januar 2011

Kontroll

I går var vi på 3 mnd kontroll...han var blitt 6700g og 63cm lang. Han sjarmerte helsesøstera rett i senk,han bare flørtet og smilte som bare det...helt til ho kom med nåla. stakkar det kom noen klynkelyder fra han da,men da ho stakk igjen,ja da fikk vi høre at han og kunne lage lyd. Det varte i kansje ti sekunder så var det over,men han hadde veldi mye han skulle få sagt etterpå,med skikkeli trist stemme,og så meg dypt inne i øynene "klaget" han og preika noe voldsomt...han holdt på i flere minutter...dette skulle vi hatt på film,for det var nydeli å høre på han,imens veldi trist at han hadde det så "forferdeli grusomt" der han var blitt stukken i,så mye har han aldri prata,å det var så voldsomt og...imens tårene trillet...STAKKAR LITEN!

1 kommentar:

  1. hehe.....er sååå glad jeg ikke gjør slikt no mere.... husker med "gru" når jeg var på de kontrollene og det var 4 stikk som skulle gjøres....meeeeen, jeg ser han levende for meg med skravlingen da...hihi..skjønningen...
    *klem*

    SvarSlett