tirsdag 5. juni 2012

Gammelt skrot...ikkje for meg!

Som sikkert alle har fått med seg så bare elsker eg den gammle slitte stilen. Har vert kjempe lenge på leit etter den gamle eple kassen. Som eg så gjerne vill hatt til bladkurv,og gammle vindusruter :) Men da eg begynte å leite etter denne eplekassen kom mor til Marit med denne flotte kassen til meg. Syns da egentli den var litt stor,men vi tok den inn å Ken fyldte den med ved til meg i vinter før han reiste på jobb. Den har vert helt perfekt til det. Men her en dag så eg plutseli at det ikkje var noe vedkasse,det var jo det PERFEKTE BORDET. Det var akkurat ett sån bord eg var på utkikk etter,viste det bare ikkje sjølv med en gang :) Nå bare venter eg på at eg å Marit skal på shopping,bruktbutikk...ååå som eg gleder meg!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar