onsdag 29. august 2012

Sluttet med bleie...stor gutt!


Eg bare må skryte litt av go gutten vår..om to mnd e han to år men han har allerede sluttet med bleie. Da vi kom hjem fra Danmark tenkte eg at han kunne få gå uten bleie de dagene vi var hjemme...første langhelg ingen uhell...så neste helg...ingen uhell :) det synest jo eg var kjempe bra,så hvorfor ikkje bare prøve i barnehagen og da. Og han har ikkje hatt noen uhell der heller. Han e kjempe flink. Vi spør ikkje om han skal tisse,han sier ifra sjølv. Så for å vær så liten så synest eg han e kjempe flink,tre uhell siden han sluttet (å de kom på en gang hos tante June) SKRYTE SKRYTE...men det har man jo låv til da,når man e super stolt :)  Å  eg som har såååå mange bleier på lageret da ;) hihi



3 kommentarer:

  1. Blitt store gut no, gler oss kjempemasse til dåke kjeme opp til Bømlo

    SvarSlett
  2. Supergutten....knallflink er han...og mam'sen:-) og klart du har lov å skryte....fortsett med det du!!!

    SvarSlett