lørdag 8. september 2012

mmmm...dette var kjempe godt!

Her kommer noen bilder av Matheo da han smakte hjemmelaget is for første gang. For noen uker siden kom noen venner av oss med hjemmelaget is til oss. Siden eg ikkje e en veldi is elsker så e det ikkje altfor ofte det blir servert is her hjemme hos oss,og ihvertfall ikkje hjemmelaget is. Det har eg aldri smakt før,å ihvertfall aldri laget,ikkje aner eg åssen man gjør det :) men ihvertfall...vi fikk tre sorter...men denne ble ihvertfall favoritten til meg å Matheo...å eg må tilstå en ting...det var en SINSYKT GOD IS. Angrer litt på nå i ettertid at eg ikkje filmet dette istedefor å ta bilde,for det var litt av ett syn. Han koste seg så med denne isen,vi prøvde å få kontakt med han flere ganger,men han reagerte ikkje på at vi snakket til han eller var borti han. Ikkje før eg prøvde å ta bort skåla,da ble han helt ifra seg. Han var helt i sin egen lille verden. Aldri har han kost seg så mye med noe spiseli verken før eller etter...lykkeligste gutten på denne jord.  



1 kommentar: