onsdag 24. oktober 2012

Jakten på det perfekte julekortet!

 I går tok eg bilder av barna for å se om vi kunne få det perfekte julekortet. Hadde i år som alle andre år en plan på åssen det skulle vær. I år ville eg ikkje ha det typisk nissebilde...Det var Matheo som gav meg ideen til årets julekort...han går rundt med denne hatten heeeeele tiden,så da ble det bare helt naturli at han skulle han den da vi skulle ta bildene. Det ble ikkje helt åssen eg hadde tenkt. Eg hadde sett for meg hvit bakgrunn,synest svart blir litt for hardt. Men til julekort ble det fint da. Planen var og å få ett bilde av barnan som vi kunne forstørre opp å ha på veggen...men med mitt "hvite hus" så blir det litt voldsomt med de svarte bildene. Men ble kjempe fornøyd med bildene...






1 kommentar:

  1. Kjempe flotte Bilder! Ser jo virkelig ut som han spilte på lag;)

    SvarSlett