torsdag 8. november 2012

En koseli overaskelse...

På tirsdag var det bursdagen min. Da ble eg vekket tidleg på mårran av mine to søte barn å nydelige mann. De var så søte der de kom inn,men Matheo først i toget som sang HAPPY BURSDEI TU JU HAPPY BURSDEI TU MAMMA :) han var så flinke. Tror de hadde øvd dagen i forveien. Eg fikk pakker på senga. Det var ett kjempe nydeli sett med smykke,øredobber å ring. Å så fikk eg kakao kopp...med bliiiinger på :) tror de har skjønt at eg elsker bling bling :) Etterpå var det frokost. Da eg kom hjem fra lysbehandling i kristiansand hadde Martine og Ken laget taco å dekket ett nydeli bord,med rosa duker å servietter...fikk å rosa ballong. Etterpå var det kake til dessert som Martine hadde baket helt aleine. Tusen takk for en kjempe fin dag!



1 kommentar:

  1. De beste fortjener det beste vettu..... og dette vet jeg du har fortjent...klemz

    SvarSlett