onsdag 19. desember 2012

Endelig fikk eg drømmemannen min!


Lørdag 15.12.2012 var den fineste dagen i mitt liv. Dette har eg drømt om lenge,å eg hadde planlagt den minste lille ting så grundi. Med kjempe god hjelp fra venner og familie ble det en fest 1000 ganger bedre en eg noen gang hadde drømt eller sett for meg. Med syv rosa brudepiker,lys langs hele midtgangen,nydeli trompetmusikk var det en perfekt begynnelse på dagen. Det var en helt fantastisk sermoni i kirka,med solosang fra Martine og venninene og solosang fra min kjære lille søster Lisa. Det var så fin sang. Deretter var det tre timer med fotografen. Etterpå var det på tide å snu nesa mot hotellet hvor festen skulle begynne. Den følelsen da vi kom inn i festlokalet,der alle gjestene sto å ventet på oss var som en drøm...følte som vi kom inn i en varm lun å koseli skog kledd i snø å is...det var tusen stearinlys,rosa lyskastere som fylte rommet med lys,12 svære lyskroner fra taket,myyyye rosa...isfrosne trær med lys. Det føltes som ett varmt isslott om det går an å se det for seg :) Dette var en så fantastisk dag som eg aldri vil glemme. Tusen takk for all den hjelpen vi fikk. Tusen takk for kjempe fine ord som ble sagt,mye underholdning...dere hevet festen mange hakk.

1 kommentar:

  1. Er vi som skal si tusen takk som fikk lov å ta del i denne dagen deres.....klem

    SvarSlett