fredag 25. oktober 2013

Matheo 3 år.

I dag e det hele 3 år siden verdens nydeligste prins kom til verden. Eg kan ikkje skjønne hvor alle dagene å årene e blitt av hen. Eneste eg vett e at vi må nyte alle dager å år fremover for plutseli flytter de ut.
I dag skulle vi vær i barnehagen kl 06,45 så det var ikkje tid for noe koseli bursdag frokost,så da måtte eg lage til noe fristende i matpakka. Matheo spiser nesten ikkje noe frokost i barnehagen så da måtte han få noe ekstra godt i dag.


En veldi glad og fornøyd gutt utenfor huset etter barnehagen,på vei inn for å pakke opp litt gaver.




Dagens største ønske var om Tante elin laget Langemann kake. Eg hadde fortalt han at ho skulle lage kake til han. Han spurte så fint i dag: tror du tante Elin lager Langemann kake til meg da??  å jada det gjor ho. Han vart helt i hundre...å han satte seg bare ned å studerte denne fantastisk flotte langemann kaka. Det var nok det beste med hele dagen hans tror eg.


1 kommentar:

  1. Goe guten til pappa.. Sulle gjerne vert der!!! Savne dåke

    SvarSlett