onsdag 6. august 2014

Lønneberget.

Høydepunktet for Sverige turen for min del var uten tvil Lønneberget. Å kunne dra dit hvor selveste Emil kom fra :)  Når Emil var en av mine to klart favforittfilmer da eg var liten (Pippi deler nok en førsteplass der sammen med Emil) så var dette en selfølge å dra inn til gården. Eg kan egentli ikkje skjønne at når en familie har ett så vakkert sted som dette, kjendt eller ikke at de vil "låne" det ut slik som dette. De kan jo aldri ha noe privat liv,aldri noe hageparty eller noe når det alltid er mange nyskjerrige turister der for å glane. Men eg synest ihvertfall det var super gøy at de vil slippe oss inn til "emil" sin gård. Alt var akkurat likt som i filmene,bortset fra figurene inne i snekkerboden. For de var fornya etter en brann som hadde vert. Det var kjempe fint der.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar