tirsdag 27. oktober 2015

Høsttur til Bortelid.

For en uke siden var vi på Bortelid på hytte tur med familien Helland og vi var så heldige å få låne Aksel med oss.  Det er en ting som er kjempe rart,og det e at det alltid har vert kjempe flott vær når vi har vert der oppe. Vi har vert super heldige. Etter en deili frokost pakket vi sekken og dro på en 5 timers lang tur. Eg må sei eg var litt skeptisk i begynnelsen når vi sto i begynnelsen på turstien og så rett oppover. Det gikk oppover,oppover og oppover. Om ungene ville klare det,om eg ville klare å karve meg oppover der to uker før termin. Klatreutstyr eller drahjelp ja takk :) men neida,vi kom oss opp så lett som bare det. Eg var så utroli imponert over ungene som gikk hele den turen uten å klage en eneste gang,og at Matheo gikk den lange turen.  Det var en aldeles nydeli tur. På toppen grillet vi og koste oss og så utover hele Bortelid. Turen nedover gikk kjempe kjapt...bortsett fra meg da som kom dinglende litt etter. Noe pysete nedover de bratte bergveggene. Hadde ikkje vert helt lurt å ramlet ned nå. Å da hadde eg nok bare trillet hele veien ned for det var så bratt at man hadde vel ikke stoppet før man var helt nede med veien :) hehe 
Her kommer noen bilder fra turen. 

















1 kommentar:

  1. Fantastisk tur, fantastisk vær, fantastisk selskap, fantastiske opplevelser, fantastiske minner...osv osv..

    SvarSlett