lørdag 30. november 2013

Nissetog.

 På torsdag var vi i byen å gikk i nissetog sammen med mange gode venner. Det var kjempe koseli...å Matheo synest det var veldi stas å skulle gå i tog (tidlegere har han jo sittet i vogn) Jeg er stor gutt nå mamma. Å ja det e han jammen meg blitt. Hvis vi spør han om noe så svarer han så fornufti å voksent. Han har veldi mange lure komentarer på lur,å hvis vi tuller med noe å spør foreksempel om kan du lage frokost til oss i dag Matheo så får vi som svar. Jaaa det vil jeg,men eg kan ikkje for jeg når ikke opp :)

Helgen har videre gått til julemarked for våres del. Martine har vert på dansing hele dagen,de startet kl 9 og var hjemme kl 18.  I går trente de fra kl 14 til kl 23 (noe som eg synest blir litt for ekstremt men). I mårra skal de møte kl 10 igjen å har oppvisning hele dagen. Vi har bestilt billetter til forestillinga kl 16,å det gleder vi oss helt enormt til (skal legge ut bilder etterpå). Ønsker dere en fortsatt fin helg.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar