mandag 6. januar 2014

Bilder fra julaften.

Dette ble vela seint, men her komer ihvertfall noen bilder fra julaften. I år hadde vi lyst å ha jula hjemme hos oss sjølv, noe som vi aldri har gjort før. Siden det var jula sammen med min familie i år så inviterte vi de ned til Mandal. Men det var ikkje så mange som var intresert i å rote med tradisjonene. Så da ble det bare vi som var her i Mandal fra før da. Vi og søsto med mann og barn. Noe som var utroli trist. For vi hadde det så utroli koseli og fint,så eg skulle så gjerne ønske at de der hjemme på Fedje kunne vert sammen med oss og delt dette. 
Vi våknet til en liten barnestemme som sang på låve sitter nissen...det varte vel ca en halv time før eg spør om ikkje han skal såve bitte litt til. Nei mamma eg lure på om nissen har vert her eg,i sokken min. Å da hadde eg ikkje samvittighet til å si at han måtte eller burde såve litt til,bare for at eg viste det ble en sein kveld. Så det var en meget fornøyd liten gutt som spratt utav senga å fant julesokken sin. Vi dro like godt dynene med inn i stua å slengte oss på sofaen å så barnetv og spiste godteri...etter ett par timer kom Martine og med dyna si. Det var en kjempe koseli og roli formiddag før vi dro i kirken for så hjem igjen til kjempe deili julemiddag. Deretter var det bare å begynne med pakkene,for det kom jo til å ta noen timer...en fantastisk julaften,dette er noe vi kommer til å gjør igjen. 













Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar