søndag 19. januar 2014

Kosehelg!

Denne helga har vi ikkje gjort så mye ,for det meste vert inne...ja vi e nesten snødd inne heter det vel. Det har komt ganske mye snø de siste dagene (til min store glede). Men det har blåst noe så vannvitti at det har ikje vert så veldi greit å vert ute syntes Matheo. Men  det ble en liten tur ut på lørdagen,og ellers har vi bare vert inne å kost oss gløgg. Martine har vert avsted hele helgen og Ken e på jobb så det har bare vert meg og Matheo. Lørdags mårran var det så kaldt her inne at da måtte vi spise frokosten på piknikk forran ovnen. Noe som Matheo synest er veldi gøy. Å det han ville ha fra menyen var stjerne skiver :) 



 Matheo synest det var kjempe gøy å være så "stor" at han kunne kikke inn i fuleburet,noe han vanligvis er altfor liten til.
 Litt snø e det komt da...
 Han e blitt veldi go på de her kanellbollene nå :)

 Det e komt endel snø. Under her en plass er det en sandkasse,en stor kaningård med gjære rundt og en hagebenk,putekasse osv.  Det e ganske pakka sammen snøen,for vi kunne spasere rundt oppa her...var litt rart å tenke på alt som lå under...
Søndags turen vår denne helgen tenkte eg å lage ett eget innlegg på i mårra for det var det så mange bra bilder eg vil dele...
Til slutt vil eg bare ønske dere en fin uke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar