mandag 16. februar 2015

Fastelavens søndag.

Fastelavens søndag feirer vi alltid :) for boller med krem må vi ha...og det er bare godt den ene dagen i året. Det var eg og Matheo som sto for både mat og pynt dennne dagen :) Matheo "tryllet" deigen som han sier,og imens den hevet laget vi fastelavensris. Eg tengte at den ville passe bedre inn her hos oss med pastell farget fjær,men de var i lyseste laget så til og med eg syneste det ble litt for hvitt. Men koseli var det og gode boller ble det. Vi hadde innvitert søsto og familien på boller og goeste Hege. Så det var en veldi koseli ettermiddag. Vi avsluttet den fine dagen med enda litt mer kos. Da eg var i byen på fredag kom eg over to fine kopper (i akkurat rette fargen) hvor man kunne ha lys under koppen til å smelte sjokolade. Det var ikkje så mye frukt vi hadde så det ble litt kipt...men kos var det. Eg og Matheo har prøvd de ut i kveld og vi med litt mer og bedre frukt. Så eg og matheo ble enig om at dette ble de nye fredags koppene våres. 





 Begge fatene som eg har boller på er favoritt fatene mine. Det grønne er akkurat den grønne fargen som eg har mye av rundt i huset mitt. Eg bare elsker de,de passer så perfekt inn til mitt intreriør. Og det som er ekstra gøy med det er at ho Bestemor hadde begge de. Eg husker de så godt fra hjemme hos ho...GODE MINNER!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar