onsdag 9. desember 2015

Eg er så heldig...

Nå har eg endeli fått tid til å sette meg forran dataen så her kommer det bilder fra dagene på sykehuset da lille gutt ble født. Ja eg har t.o.m fått laget flere blogginnlegg,så nå kommer de på løpende bånd her noen dager. Det er allerede gått en månde siden lille prinsen vår ble født. Noe som skremmer meg noe helt vanvitti...hvor blir dagene av. Det er helt utroli at det går an å skape noe så vannvitti nydeli. Å det har i mitt tilfelle skjedd tre ganger nå. Eg er så vannvitti heldig. Eg kan sitte å bare se på den lille nydelige prinsen i evig lang tid. Han er så nydeli fin,helt perfekt. Ja eg e heilt forelska. 

Fødselen gikk kjempe fort,noe som ikke er til å anbefale :) men vi kom oss fort etterpå og blir fort glemt heldigvis. Han var 4390g og 54cm da han ble født. 
Han var veldi ulik det eg hadde sett for meg. Eg såg for meg at han skulle vær prikk lik sin bror,noe han ikke var. Eg brukte veldi lang tid på å venne meg til han. Med mye svart hår og veldi mørk. Matheo og var mørk men langtifra slik som han her. Etter en stund ble han plutselig veldi lik storebroren alikevel :) men nå er de ikke så like lenger...han forandrer seg mye. Vi gleder oss til en spennende tid fremover. Og eg føler at endeli er familien min komplett...eg er så takknemelig. 


 









 
                                    Her er han klar til å reise hjem.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar