torsdag 7. oktober 2010

Bitt av basillen :)

Jaja da var det gjort...det kom en ny butikk i Kristiansand for en stund siden,alle snakket om denne butikken,men eg viste ihvertfall at EG skulle ihvertfall ikkje inn der...det var jo en stoff butikk. Men en dag forvilla eg meg inn der alikevel,å da var det gjort. Det e vel den mest besøkte butikken fra min side nå ihvertfall...det e ikkje en kristiansandtur uten eg e der inne. De har så mye fint tøy med mange gøye mønster. Her har eg sydd noen hele dresser med apekatter,roboter,pingviner å monster.


2 kommentarer:

  1. er jo så flink du da...
    -kan jeg bare legge inn bestilling i sånn kosebukser i str 5 år eller??...hihi...kanonlekre

    SvarSlett
  2. Du skal få bilde fra tyrkia når Lauritz koser seg i de nye dressane fra tanto, tipper de blir godt brukt der nede :-)

    SvarSlett