torsdag 9. juni 2011

FOR FØRSTE GANG...


Sist helg hadde vi ett fantastisk vær...da var sommeren komt til Mandal :) man det ble en kort sommer hihi. Men ihvertfall,vi måtte finne frem noe sommertøy til lille Matheo. Vi gikk ut i hagen og ned på plenen så han fikk kjenne på gresset...eg satte han ned,ja å der satt han som en konge,å siden har han sittet,hansitter i lange stunder,han vil ikkje ligge nede lenger,bare sitte oppe å ha full oversikt...tror han må ha øvd på dette i skjul for oss eg,for han har ikkje tippet en eneste gang. Han ble så veldi stor nå når han sitter...hvor ble det av mammas lille baby??
Siden det var sommer og sol måtte han få en is :) vi ventet litt for lenge med isen så den var veldi smeltet da han fikk den. Så da han tok den første smakebiten,ja da forsvant halve isen inn i munnen....å hutte meg tu det var kaldt...å vondt...å fysjameg! Eg hjalp han ut med den store biten,men da tok han bare ett nytt stort bit,ja så han spiste like godt hele isen i tre store jafs han :) Eg tror ikkje han synest det var noe greit med is...GOD SOMMER ALLE SAMMEN!

2 kommentarer: