onsdag 26. september 2012

Var det 30 eller 3??

 Ja i dag fyller min bedre halvdel 30 år...(å hutte meg tu det hørtes mye ut) sier eg som allerede har vert det ett år. På lørdag skulle vi feire denne dagen...å jo da,da ville Ken ha karneval bursdag han hihi. Han skulle absolutt kle seg ut...hmm..e vi ikkje for gamle til dette mon tro Ken??  Jajaj siden han så veldi gjerne ville dette da så fikk vi sende ut invitasjoner til hele gjengen...hva tenkte egentli gjestene da de fikk invitasjonen...utkledning...30-40 åringer i karnevalbursdag.
Men nei da...dette har vi gjort før...å vi e like BARNSLIGE hele gjengen. Det var kjempe flotte kostymer...noen av de som var innom: lege,miss norway,en løve,vaskekjerringa, Oluf, engler, Elvis som kom tilbake som engel...en rik mann, politie,og mange fler...å ikkje minst hovedpersonen sjølv: KARIUS. Det ble en kjempe kjekk fest,sammen med våres beste venner. Å alle søskene våres tok turen ned,det setter vi kjempe stor pris på. Dere gjor det til en uforglemmelig dag.
Men det var i dag den egentlige dagen. Å først må eg bare få si for en udugeli kone emne du har valgt deg. Ikkje fikk du såve lenge i dag,ikkje fikk du frokost på senga,du måtte nesten lage middagen sjølv også. Å ikkje fikk du hjemmelaget kake en gang,det e altfor dårli. Men kaka fra edgars var god den,kunne ikkje laget den bedre sjølv...å det ble en koseli liten feiring med barna,med go middag å kaker og gele etterpå,før du vendte nesa oppover mot Stavanger for to dager på kurs. ( bare så det e nevnt,eg har ligget syk i dag) bare så dere ikkje tenkte: å dette skal han gifte seg med :) hihi.


1 kommentar:

  1. Nå er vel ikke din bedre halvdel kjent for å være kravstor og jeg vet han nøyer seg med gode gjerninger og tanker ....heldigvis :-):-) men en super feiring...ja det er visst at det ble :-):-) gleder oss til helgen.....klem

    SvarSlett