onsdag 13. mars 2013

De bløte gutta mine.


 På lørdag skulle vi ha middagsgjester,å sammen med onkel Svein skulle vi lage tre retters middag. Til forrett var det fiskesuppe. Hovedrett var indrefile av svin og desserten kommer jo ikke som noe bombe at var cupcaks :) Men denne gangen var det ikke eg som skulle lage de. Eg har nemelig fått en konkurent...å han lager de herligste sjokolade cupcaksene man kan tenke seg...min mann. Var en kveld her tidlegere i vinter han disket opp med de her...å de kunne man sent glemme. Men det skulle ikkje vær så lett ågjenta de denne gangen. Eg kom inn på kjøkkenet å oppdaget at gutta hadde brukt mye salt.....myyyyye salt istede for sukker. Men de laget bare nye...å de ble bare helt himmelsk :)



1 kommentar:

  1. Og for en herlig aften det var :-):-) alt smakte fortreffelig og fristende til gjentagelse.... ;-)

    SvarSlett