lørdag 28. september 2013

Verdens fineste kjæreste og Pappa.

fylte 31 år på torsdag. Skulle selfølgeli ha lagt inn ett innlegg den dagen av han,men siden min blogg Har vert "borte" eller sluttet å funke på veldi mange dager (ikkje kan eg fatte å begripe hvorfor eg ikkje har fått logget inn på en stund,men fikk ordnet det etter lang tid i går seint... så da ble det ett innlegg i dag etter dagen hans. Det var ikkje så mye eg/vi fikk gjort for han på dagen hans siden eg jobber til kl 17. Men vi rakk en god frokost på mårran. På ettermiddagen hadde vi invitert familien som bor her nede på middag. Stakkar Ken måtte siden eg jobbet så seint lage middagen sjølv...å gå på bakeriet å kjøpe kake. (men hadde selfølgeli ordnet med kake da. De skulle elin bake for meg siden eg laget til Aksel for en mnd siden.,men det viste jo ikkje ken) Så han dro jo selfølgeli på bakeriet,å ordnet kake for seg sjølv...For en ubrukeli kone eg e da. Off har hatt mye dårli samvittighet for det. For e det en som virkeli fortjener å bli gjort stas på på sin bursdag så e det Ken. Han e bare helt utroli snill. Det e ikkje en eneste ting han ikkje gjør. Han styrer å steller her hjemme hele dagene,vi kommer hjem til ferdi middag hver dag...å nyvasket hus hver fredag :) han e helt utroli den mannen. Å for ikkje å snakke om pappa. (men ja vi overlever når han e i nordsjøen og) man bare så vidt. Når han reiser,ja da står eg på trappa å griner de største krokodilletåren som finnes. Mamma e du krokodille nå??  
VI ELSKER DEG.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar