søndag 27. oktober 2013

Klar for Halloween fest!

De her jentene kunne vi ikkje forvente oss noe annet fra en at de trapper jo ikkje opp på en fest ikledd noen fæle blodige kostymer,sjølv om det var Halloween fest de skulle på...de her dollete jentene her kommer jo som de fineste  prinsessene. Å de synest eg var en helt super ting . For det første så synest eg ikkje noe om de her grusom stygge halloween kostymene som finnest rundtom i butikkene og for det andre så synest eg det var kjempe tøft av de å gjør som de hadde lyst til å ikkje gjør det som alle andre gjør,at de faktisk gjør stikk motsatt av alle andre.  De hadde det ihvertfall veldi gøy tror eg. Da eg gikk ned trappa for å se åssen det sto til der nede i kjellerstua hos de så slo lukta av hårspray mot meg som en vegg. musikken sto på,å sminkekoster å kjoler å glitter å stas svinga rundt der nede. De hadde en kjempe fin kveld å de var jo så nydelige som alltid!








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar