lørdag 7. juni 2014

Årets første strand dag!

Denne dagen kan ikkje beskrives med ord nesten...den har vert så fantastisk flott. Vi var på stranda kl 11 og eg tror ikkje vi dro hjem før kl 17. Det har vert en så fantastisk dag. Ungene har bare lekt og lekt,vi voksne har bare skravlet og skravlet :)  Etter strandbesøket skulle vi egentli hjem, men dro like godt med hjem til Elisabeth og de så ungene kunne leke litt der og vi kunne skravle litt til. Ungene hadde ikkje fått nok bading på stranda så de badet like godt ett par timer til i hagen. Reidar laget fantastisk god pizza og Magnus laget fantastisk god drink :) så det vart en vellykka ettermiddag og.  Etter hvert vendte vi nesa hjem igjen så minstemann fikk legge seg og eg kunne slenge meg på sofaen og slappe av enda litt til...har jo ikkje gjort noe annet en å slappet av og nytt dagen i dag. Eneste eg skulle ønske nå var at eg hadde brukt faktor 30 på meg og...julerød er vel det fargen heite :(  Nå gleder vi oss bare kjempe mye til i mårra...da er det søndag og turdag...sammen med enda fler gode venner. Ser frem til det. 







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar