fredag 26. desember 2014

JULAFTEN.

Da var denne julaften over også. Tiden går så vannvitti fort. Synest det var nett nå eg pyntet huset for julen,men det er jo allerede en mnd siden.  Eg hadde ingen forventninger til denne dagen. Eg hadde gruet meg veldi siden ken var på jobb og Martine hos pappaen sin. Men dagen ble faktisk veldi fin. Vi startet dagen med julesokk fra nissen som selfølgeli hadde vert her på natta og bitte litt barnetv. Vi våknet ikke før kl 10 så vi hadde ikkje så veldi god tid før vi skulle på grøt hos den snille søsteren til Svogeren min Odd som hadde inviitert oss sammen med hele de sin familie. det var mye folk og veldi koseli (sjølv om eg savnet veldi frokosten hos tante Ranveig hjemme på Fedje). Vi dro derifra og rett til kirken.Når vi var på vei bort til kirken snakket eg og Matheo om at det ikke var snø på julaften,noe som han syns var veldi rart. Men det var ikke inærheten til at det skulle bli hvit jul på oss i år. Det er jo noe vi sankker om hver jul føler eg...at tenk om det bare kunne dale litt ned når vi gikk til kirken. Det var en kjempe fin gudstjeneste. Og når vi satt der inne og hørte på barnekoret synge så eg ut vinduet og der lavet snøen ned. Det var helt magisk. Det snøet ikke bare litt heller,men mye. Da vi kom ut var det jo mye snø. Matheo ble helt i hundre. Etterpå dro vi hjem til Elin og de for en nydeli middag og en veldi koseli kveld. Vi var kjempe mange folk der,mange av Odd sin familie. Kvelden ble kjempe fin, sjølv om eg savnet Ken og Martine. Men eg fikk mye tid med prinsen min aleine da.
Her kommer noen bilder  og noen snappbilder fra dagen. 
I mårra blir det en hel dag i nattpysjen med mye bygging av nye lego...mye lego. 




På vei for å spise julegrøt.


 Vi fikk og besøk av nissefar og en hjelper.




                                  En hilsen fra nordsjøen og fra Bømlo :) hehe bare måtte Ken.


 Må bare vise denne fantastiske gaven eg fikk fra min mann. Dette var en ring eg bare kunne drømme om. Aldri om eg hadde trodd at gaven fra han skulle inneholde denne skatten. Eg ble så overasket og sjokka når eg åpnet den lille esken :)

1 kommentar:

  1. Me var heldige å fekk ha pappen heima i år :-) Han hadde egentlig utreisedag på julafta, men reiste ikkje før kvelden 1.dag. :-) Ekstra kjekt sidan me skulle vera hos svigers og med svigeroldemor :-)

    Matheo er berre så herlige, blir så glad når eg ser bileter av han :-)

    Gina

    SvarSlett