torsdag 13. januar 2011

FØRSTE JULA...

Den første jula til Matheo feiret vi på Bømlo hos familien til Ken. Vi dro oppover etter skolen fredag 18 des. siden eg e i permisjon og ken hadde fri tok vi lang juleferie i år. Det var mange som enno ikkje hadde sett Matheo å det var lenge siden vi hadde vert hjemme. Det e første gang eg feiret sammen med familien til Ken. Julaften var igrunn ganske lik den eg e vandt med hjemme på fedje. Dagen startet med en kjempe fin frokost hos onkelen og tanta til Ken,det var veldi koseli at alle var samlet til frokost. Etterpå var det avgåre til kirka. Der hadde vi avtalt å treffe Martine. Etterpå var det hjem til deili middag og maaange pakker. Det var både fin å vanskeli å feire jula på Bømlo. Eg har feiret jula uten Martine før. Det e ikkje det samme å feire uten barna sine,å det gjor det litt vanskeligere å feire jula uten Martine når eg viste at ho var i bare noen hus bortenfor.

Sjølv om vi fikk julegaven litt på forskudd i år (Matheo) så må eg nevne en jule gave til.
Det var en spesiel gave fra Ken. Inne i denne eska var det ett smykke og en rund eske som det lå ett skjell på sprit. skjellet var ikkje åpnet,vi ante ikkje hvilke farge eller størrelse på perla.Før eg åpnet skjelle skulle eg ønske meg noe. Eg fikk åpnet det,å inne i all gugga fann eg en nydeli aprikos perle. Eg festet den i smykke...men det ligger en historie bak denne perla,men den får eg heller ta en annen gang :) EN PERFEKT GAVE.




1 kommentar:

  1. De er så tøffe! Har sett slikt før, men må jo få sett det real life:) Te helga kansje? hihi

    SvarSlett