torsdag 13. januar 2011

VERDENS NYDELIGSTE

Nå har vi vert i fotostudio igjen,men denne gang fikk vi låne studioet til en fotograf som vi har vert mange ganger å tatt bilder hos,men det som var så gøy nå var at vi fikk ta alle bildene sjølv og kunne gjør nett hva vi ville. Dette hadde eg tenkt på lenge,å det var mange kleskift i løpe av de timene vi var der...Dette nydelige strikkasettet e det tante fra Rubben (tanta til Ken) som har strikka,det var bare helt nydeli,å eg såg for meg med en gang at dette måtte vi ta bilde med.

Da vi var hjemme i jula fikk mamma i oppdrag å strikke en lue for meg. Eg hadde sett for meg åssen eg ville ha den,men hadde ingen mønster, men for eg viste akkurat hvilke bilde eg skulle ta av Matheo, oppe i korga med sån lue. Det var selfølgeli ikkje noe problem for en dreven strikkar, ho tok oppdraget på strak arm...tusen takk,nå fikk eg de perfekte bildene som eg ønsket meg.


HAN KAN DET Å SJARMERE HAN HER...


Martine var og så klart med for ta noen bilder...ho hadde valgt tøy sjølv og gikk litt mer for det røffe stilen denne gangen...ble veldi stili! Blir spennende å scrappe de bildene,ikkje slike bilder eg pleier å scrappe,det går jo for det meste i lyse rosa og lyse blå,men blir veldi spennende.
Som alle andre mødre så synest eg jo at eg har verdens fineste barn da...se her da,de e jo bare helt nydelige...sukk!






2 kommentarer:

  1. Ble jo kjempe flotte bilder!
    Hææærlig.. Så får vi snart leie det igjen:)

    SvarSlett
  2. jaaa, da vil vi også være med :o)
    og du verden så flotte bilder du har lagt ut, selv om jeg har sett de før just, så får man jo ikke sett nok likevel....
    du er rik :o)

    SvarSlett