tirsdag 22. februar 2011

Rulle rundt!

I går da eg kom inn i stua etter å vert på kjøkkenet en stund lå han å kavet på magen. Eg sprang så klart å hentet kamera. Da eg fortalte han så flink han var bare gravet han seg ned i teppet,så fornøyd,å litt flau...Måtte teste om han virkeli kunne rulle over på magen nå,eller om han bare hadde rullet ned fra den bitte lille kanten som var der fra leketeppet :) så eg la han på flate gulvet,med en lekestativet litt ifra,å vips så var han rundt igjen...men dette var første gang han rullet.

2 kommentarer:

  1. helledussen han er en skikkelig storsjarmør da....go så herlig når de begynner å "gjøre" ting, sånn rent bortsett fra å bare ligge og være yndige....

    tro du meg, gjett hvem som gleder seg til ei viss helg......oh-lalla...... da må vi gjøre diverse krumspring og ikke minst, holde blodsukkeret høyt... :o)
    *klem*

    SvarSlett
  2. off... Savne gutten min eg:( Men snart berre ei veka te eg får sjå han igjen:D
    Ken

    SvarSlett