lørdag 19. januar 2013

Stompekaker

Nå har Matheo hatt mellom 39 og 40 i feber i 6 dager...Han har lagt helt strekk ut å ikkje orket noen verdens ting,men i ettermiddag kviknet han til. Han har spist mer i dag en han har gjor på en hel uke. Så vi tenkte at i dag måtte vi finne på noe...så vi har bakt stompekaker...så da har han spist enda litt til. Stompekaker,da tenker eg på Bestemor. Da eg var liten laget ho alltid det...ser det for meg der ho sto med hvitt skaut på hode :)  Eg ønsket meg veldi en steiketakke,å det fikk vi hos Elin og familien til bryllupet...
Martine e på hyttetur med venninene i helga å står på slalom.



2 kommentarer:

  1. Misunneliiiiig;) God å høre at Matheo er bedre:)

    SvarSlett
  2. Fantastisk gode de var...:-):-) laget med masse kjærlighet og omtanke :-) nesten like til de jeg lager som mi farmor kaller for hardangerlefser....;-)

    SvarSlett