onsdag 9. januar 2013

Trolle vårt!


Han ser så uskyldig å søt ut. Som han aldri gjør noen verdens ting...men å nei du,denne gutten sitter ikkje stille...her kribler dert over alt. Tror ikkje det e en ting i dette huset han ikkje har holdt å studert...eller det var litt feil å si,for han studerer ikkje en ting...det har han ikkje tid til. Han må bare ta på det å så full fart videre å røre neste ting. Til mårran i dag fant eg han ikkje med det samme. Så da eg kom inn på badet da sto han der forran speilet med maskara i ansiktet...minka meg :)  Men han e da og verdens beste og skjønneste gutt. Han har alltid en kjempe god klem,eller noe fint å si. Han er veldi høffelig. Hver gang noen spør om han vil ha noe så svarer han jatakk eller neitakk. Tar deg i hånda å sier takk for i dag når du går...Å når han springer rundt i denne trollua da smelter jo bare eg...uansett hvor mye troll han e :) 






2 kommentarer:

  1. Nydelige lille trollgutten! Guri som jeg savner han og deg og resten av godgjengen i victoriasvei! Kommer opp en dag dere også er der:)

    SvarSlett
  2. Eller tar meg i hånda og sier; takk for hjelpa.....hehe...Skjønningen

    SvarSlett