torsdag 14. februar 2013

Hjemmedag/valentinesday.


De siste dagene har eg å Matheo vert hjemme fra jobb/barnehage for Matheo e blitt syk igjen. Stakkar liten,han har 40 i feber å i dag har han bare lagt helt slakk i sofaen,ikkje orket å bevege seg. Alt han har spist i hele dag e en is. Men etter han fikk en romperakett som han kaller det så gikk feberen litt ned å han beveget seg litt ned fra sofaen. Eg synest det e helt fælt når de små ikkje får i seg noe å spise ,så da tenkte eg...hva e  det beste han vett,hva kan eg lokke med (sjølv om han har fått tilbud av chips,kjeks ja godteri og) men vil ikkje ha noe...men det e en ting som alltid e suksess og det e de bitte små lappene med edderkoppen på...ikkje marihøne,sommerful eller noen av de 6 andre formene,men edderkoppen den e best. Så han spratt ut av sofaen og opp på benken...å han spiste nesten tre stk :) 

Å se hva min fantastiske mann hadde sendt på døra i dag :) Han e i nordsjøen så det var koseli med blomstrer med kjempe fint kort til :)





1 kommentar:

  1. Stakkar lille gullgutten! Håper han snart blir bedre... Masse god bedring til sjønnasen min og god helg til dere alle 3:))

    SvarSlett