tirsdag 5. februar 2013

Stoff og Stil.



I dag har eg vert hjemme fra jobb. Å vær syk e ikkje noe gøy. Når man har vondt å verker i hele kroppen,man vett ikkje om det e best å ligge eller sitte,ikkje orker noen verdens ting...da er det fantastisk fint å ha en så snill å go mann...som kommer hjem fra Kristiansand med roser og mye fint fra stoff og stil til meg :) ENDELI NOEN NYHETER fra den butikken. E innom den butikken hver gang eg e i Kristiansand,men det kommer aldri noe nytt. Ååå nå gleder eg meg til kreftene er tilbake å eg kan sette meg ved symaskinen :)


1 kommentar:

  1. moen ganger er det "godt å være syk" nåran har en slik mann med så stor omtanke for sin bedre halvdel.....dog du trenger nok ikke være syk for at han hadde gjort sånn likevel .... gleder meg til å se hva du skal trylle frem av disse...

    SvarSlett