mandag 5. august 2013

Barnehagestart.

 Nå var sommerferien over for denne gang og eg og Matheo skulle begynne i barnehagen igjen. Men det som var annerledes og veldi trist er at i år skal vi ikkje vær i samme barnehage lenger. Han er nå så stor at han skal begynne i den store barnehagen som vi kaller den. Når de fyller tre år blir de flyttet opp i hovedbarnehagen. det ble en mjuk start for oss for om sommeren er vi og oppe i den store barnehagen,så vi har denne uka sammen,men så skal eg ned til den lille barnehagen igjen sammen med ettåringene. Å det gruer eg meg til. Gruer meg noe så sinsykt til å gå inn døra i den lille barnehagen neste mandag uten Matheo. Vi har vert sammen der nede i to år nå...de årene har gått altfor fort. Hadde det vert at eg gikk på jobb en helt annen plass hadde det gått helt greit,for kjenner på meg nå at det skal bli greit at vi e på en hversin plass nå når han begynne å bli så stor...men å skal vær der i barnehagen med nye små...uten Matheo...det blir rart...og leit :(

Her e ihvertfall Matheo kjempe klar for den store barnehagen,med nytt tøy å ny matboks.













1 kommentar:

  1. (I am back, hihi)
    For non fiiiine bilderav sjønnasen! Så koselig å treffe dere på lørdag:) kommer bort til dere en dag snart:)) klem

    SvarSlett