tirsdag 20. august 2013

Den travle cupcaks helga.

Her kommer noen bilder fra helgen som har vert. Det gikk mildt sagt i ett banka sett i hele helga. Eg hadde seinvakt på jobb men kunne gå hjem litt før,noe som passet veldi godt denne fredagen. For når eg var komt hjem hadde min kjempe flinke mann bakt 80 cupcakes som da skulle pyntes. En bestilling til Aksel sin barnebursdag. Ingen som e itvil hva tema han skulle ha vel :) Å der skulle og en kake pyntes. Men der hadde eg laget figurene før,bare å legge de på sjølve kaka. Kl seks skulle vi vær på plass i partyteltet hos naboen på nabofest. Det e noe av det koseligste eg noen gang har vert med på. Med hvit sommerkjole og  piknikkorga i enne armen å Matheo i den andre gikk vi over gata til naboene. Der var alle i gata samlet til en kjempe grillfest. Ungene lekte til langt over leggetid,både store og små...i alle alderstrinn. Etter hvert var det bare de voksne igjen,med babycalen :)  




Lørdag mårran skulle eg ver klar nede i byen iført bare blått tøy...da var det blåtur med jobb. Det var en sinsykt kjekk dag,men sliten dag. VI hadde aktiviteter å konkuranse hele dagen å en kjempe flott fest på kvelden. Men siden eg var så godt igang med å pynte cupcakes på fredag la eg vekk tre stk som eg pyntet til de tre som skulle vær hjemme å kose seg imens eg var på blåtur. Matheo e jo blitt opptatt av de her angrybirdsene da så det ble en sån på han,rosa og glitter til Martine og selfølgeli røde hjerter til min kjære mann :)




                                                  Dette var til nabofesten.


På søndag var det påan igjen...tredje dag med cupcake pynting,Aksel sitt familieselskap ( dere må da tro eg e helt besatt av disse muffinsene hehe) men neida det e bare det at eg liker veldi godt å pynte de...å så e cupcaksene til Ken siiiinsykt goe. Å Matheo har ihvertfall ikkje noe imot å vær med. Kan eg slikke...nå da?? kan eg slikke nå da Mamma???  tror han spør 30 ganger minst når vi lager. Her e han i full sving med laging,smaking,pynting...





                                                      Til Aksel sin familiebursdag.

1 kommentar:

  1. Du er kjempe flink håper Ken og Matheo lager muffens til farmor når dåke kommer i oktober

    SvarSlett