lørdag 11. januar 2014

MARTINE 13 ÅR.

Idag 11 jan 2014 er verdens beste Jente 13 år...det e helt vannvitti å tenke på at ho er tennåring nå (off nå følte eg meg frykteli gammel. Eg er tennårings mamma  hehe)  Martine har alltid vert en helt fantastisk jente. Alltid vert veldi snill og grei,og det håper eg ho fortsetter med :) Matheo er kjempe heldig som har ho som storesøster.
GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN VERDENS BESTE MARTINE. 
VI E KJEMPE GLAD I DEG. 




 Eg og Matheo sto opp kl åtte i dag tidleg å bakte boller å laget til frokost til Martine. Det var veldi koseli,ho hadde og overnatting av to av venninene. Noen pakker ventet selfølgeli å på ho. Nå e ho dratt på shopping med venninene til Kristiansand og vi holder på med baking og gjør klart for selskap i ettermiddag.



1 kommentar:

  1. Gratulere med dagen til Martine!
    Håper dere koste dere masse!

    SvarSlett