torsdag 16. januar 2014

Nyttårsaften 2013.

Det e ekstremt dårlig med nye bilder her på denne bloggen. Å det e veldi dårlig med kamera og for tiden. Tar ekstremt lite bilder. Har t.o.m vært turer eg ikkje har hatt kamera med på heller nå den siste tiden...altfor dårli,skal sjerpe meg :) Så siden eg ikkje har noe nytt å vise får eg legge ut noen bilder fra nyttårsaften. Vi var på hytta til June og de sammen med de,Marit og familien og Elisabeth og familien. Det var en helt fantastisk nyttårsaften. Eg håper vi bare blir der de neste årene fremmover (det rulerer på hvem som har det hjemme hos seg) Men denne dagen var bare helt topp. Eneste eg ville ha forandra til neste år var å bare droppe finstasen. Hva er vitsen etter å vert ute hele dagen på tur å lek i snøen for så inn å ta på seg finstasen for å spise middag. Nei til finstasen...JA til ullen/koseklær :)


vett ikkje hvem som har det kjekkest...far eller sønn???


Men fin var han ihvertfall i finstasen. Denne fantastisk nydelige strikkavesten e det Tante Elin som ha strikka til han til jul.




1 kommentar: