onsdag 13. august 2014

Første dag i ny barnehage.

I dag hadde Matheo sin første dag i Valle Gård barnehage. Dette har vi snakket mye om i sommer å han har gledet seg noe så veldi. Det var både for og mot for å ta Matheo ut fra den andre barnehagen da eg skulle bestemme meg. Bort fra skolekretsen,bort fra alle vennene hans...men i dag da han var på plass i den nye barnehagen fikk eg en kjempe go følelse. Klarer ikkje helt å beskrive den. Var nett som at nå var alt komplett igjen,nå var det helt rett. Å ha han i "min " barnehage igjen :) Han har to år igjen i barnehagen,og det e jo selfølgeli litt rart å skifte barnehage på han da. Men for meg betydde det så mye at han skulle få oppleve denne barnehagen. Det bestemte eg meg for første dag eg var i ny jobb. Hvorfor skulle eg ha slike fantastiske dager ute...hvorfor skulle eg få noen så fantastiske dager i en slik barnehage og ikke han. Dette er en barnehage som eg ønsker veldi at mitt barn skal få oppleve. For de som lurer nå så,ja det er en unik barnehage. Hvor barnan vokser opp på en slik måte som vi gjor på en måte,det er de tinga som å vær ute i naturen,klatre i trær,turer,fiske osv som betyr noe. De har og valgt å vær mye ute og en bitte liten del inne. Og der vett eg at Matheo ville trives. Han trivdes selfølgeli i den andre barnehagen og,og det er en fantstisk barnehage det og :) Var selfølgeli veldi vanskeli for en mamma å rive han bort fra sine venner,sin hverdag men eg tror og vett att her vil han trives :) 







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar