søndag 16. juni 2013

Bilder fra foto studio i dag.

I dag har eg og Matheo lekt oss litt i foto studio...vi sendte pappa hjem så det bare var oss to. Vi hadde egentli ikkje noe planer om å gå i studio nå nermeste fremtid,men da vi fikk spørsmålet i går om vi ville bruke det...ja hvorfor ikkje :) Når eg låner studio har eg alltid en bestemt plan...noe eg har sett for meg,men det hadde eg ikkje nå. Men da tenkte eg at jo eg ville lage ett litt sjølvskryte innlegg :) legge ut bilder av tøyet som eg har sydd til Matheo. Var veldi spent på åssen det kom til å gå siden han ikkje er av den tolmodige typen...men det gikk som en drøm. Vi storkoste oss å hadde det så gøy. Vi lekte å tøyset som bare det...han var så utroli flink...å vips så var hele greia over på en halv time :) Fine bilder ble det da.....
Her er det en ballongbukse som er hjemmesydd med traktorer på. Stoffet ble kjøpt i danmark i fjor sommer.

 En litt uvanli kombinasjon med de babyblå soppene med den knall røde kontrasten. Eeeelsker store markerte knapper. Fra stoff og stil.

 Favoritt buksa til Matheo...apebuksa...stretsj stoff fra stoff og stil.
 Her er enda en ballongbukse med traktorer...stoff kjøpt i danmark...gleder meg sååå til å besøke den butikken i sommer igjen.

                                           Uglebukse med stretsjstoff fra stoff og stil.

 Faller man for ett stoff kjøper man den gjerne i flere farger :)
 Her kommer enda en apebukse...dette er stoff fra stoffbua på Bømlo.


  Uglebukse med stoff far Danmark :)


                                           Roboter fra stoff og stil.


 Som kjendt så eeeeelsker eg oransj på Matheo...så da var det en selfølge at dette stoffet ble meg hjem. Fra stoff og stil.
 Enda noen apekatter fra stoffbua på Bømlo.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar