mandag 24. juni 2013

Tino Emilian.

I kveld kom eg hjem fra en fantastisk helg oppe i Bergen. På onsdag ble eg tante igjen til en liten gutt.  Siden det snart e sommerferie for min del så var det enten nå i helga eg kunne se han eller om en mnd...å da var ikkje valge noe vanskeli. Lille Tino skulle egentli ikkje bli født før i august men ble tatt med keisersnitt nå for han var så liten,1600 gram. Eg kom opp seint fredag og broderen hentet meg på flyplassen. Eg skulle bo hos han og familien i helga,og det var kjempe koseli å se Leah Karin igjen...gleder meg så til de kommer ned om noen dager. Det var ikkje mye eg så lille prinsen på lørdag,da var han koblet til oksygen maske,å siden han e så bitte liten så dekket det jo nesten hele ansiktet. Men det var veldi fint å vær der. Men søndag...da fikk eg se den nydeligste lille prinsen. Han hadde ansikt på størrelse som en mandarin...bitte lite. Veldi brun å med masse mørkt hår. Den halvtimen det var låv å ver der inne hos han var han våken hele tiden,han bare lå å kikka....det var en kjempe fin stund...å det var helt forferdeli å gå ifra han etter den lille halvtimen som gikk altfor fort.
Eg gleder meg så vannvitti til å se han igjen...om ca en mnd...Sjølv om han e så bitte liten har han tatt så stor plass i mitt hjerte.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar