lørdag 29. juni 2013

Eg e STOR gutt,har STOR seng og STOR kul....

...det var det Matheo gikk rundt å sa dagen etter han fikk seg ny seng for en uke siden. Siden Ken har operert skuldera så kan ikkje han løfte Matheo oppi og utav grinnsenga si...så for at eg ikkje skal måtte vær hjemme å legge han hver kveld hele sommeren å tanken på ikkje å såve lenge en eneste mårran...ja det var da ikkje så vanskeli valg om at nå skulle han få ny seng....
Vi skulle egentli på ikea på lørdag men siden Tino plutseli kom til verden å eg "måtte" ta turen opp å se og for at det skulle gå med Ken og Matheo hjemme hele helgen måtte vi inn på torsdag. Han snakket om dette hele dagen,han gledet seg så til å shoppe denne store sengen. Men det aller viktigste var egentli sabeltann sengesettet som han skulle få. Men siden vi må vaske det først å han var så gira å ikkje kunne vente på det....har vi heldigvis verdens beste vennine som reddet oss...tusen takk Illebeth (Elisabeth). Han la seg kjempe fin å så stolt. Men kl 7 neste mårran våknet vi av ett gedigent smell...da gikk han i gulvet med ett digert brak stakkar...han ble så redd. Men eg satte meg nå på flyet på fredag å håpet på at han ville legge seg fint på kvelden igjen...å det gjor han,uten å tenke på åssen han våknet den mårran. Han legger seg som en drøm hver kveld,å ikkje går han utav senga heller hverken på kvelden eller mårran...han sitter i senga til vi henter han...MAMMA EG E VÅKEN...roper han så hele Mandal hører han,ikkje itvil når han e våken ihvertfall. 



1 kommentar: